Kiderült, hogyan működnek majd a PS5 kontroller speciális funkciói
Az eddig csak egyedi funkcióként megemlített haptikus visszajelzés és adaptív ravaszok végre értelmet nyertek, ugyanis a Godfall fejlesztői bemutatták, miként lehet őket kihasználni.
Az eddig csak egyedi funkcióként megemlített haptikus visszajelzés és adaptív ravaszok végre értelmet nyertek, ugyanis a Godfall fejlesztői bemutatták, miként lehet őket kihasználni.
A next-genre érkező game-ek közül a Godfall volt az első, amit hivatalosan bejelentettek. A sokkal átélhetőbb és közvetlenebb játékélményhez egyértelműen hozzájárulhatnak majd a DualSense gamepad saját tervezésű elemei.
A Gamespot-nak adott interjúban Keith Lee, a game vezető tervezője elmagyarázta, miként használták fel ezeket a különleges funkciókat. A DualSense Stereo Rumble-nek hála a játékosok ugyanazokat a remegéseket és erőhatásokat érzékelhetik, mint amiket a harcos átél a képernyőn – erre mindez idáig egyetlen kontroller sem volt képes. A haptikus visszajelzésnek köszönhetően mindezeken felül érezni lehet a felületeket és a felszín kiálló részeit is.
A Sony már korábban is elhintette, hogy a ravaszok ellenállásának hála realisztikussá válhat a kardok lengetése vagy az íj megfeszítése. A Godfall természetesen mindkét fegyvert tartalmazni fogja, ezáltal tökéletesen érezhetjük karakterünk minden apró mozzanatát.
A kontrollerek kétségkívül a videójátékok egyik leginkább alábecsült kiegészítői. Egészen mostanáig egyáltalán nem fektettek túl sok időt és energiát a fejlesztésükbe, azonban a következő generációs konzolok esetében úgy tűnik, hogy a Sony egy igazán merész lépést tett a technológia jobbá tételének irányába.