Jöhet a Wolt+ lojalitásprogram, aminek sokan örülni fognak
A Wolt egy különleges lojalitásrpogram bevezetését is tervezi, amin belül a felhasználók ingyen rendelhetnek kedvenc éttermeikből vagy üzleteikből.
A Wolt Magyarország felhasználók a napokban kaphattak arról értesítést, hogy módosulnak a Wolt Általános Szerződési Feltételei. Ebben szerepelt az is, hogy a Wolt bevezethet szervízdíjat és/vagy csúcsidő díjat – írja a Wolt Magyarország.
A módosítások közé bekerült mindkét opció, hogy a Wolt megfeleljen a jogszabályi előírásoknak, és esetleges jövőbeni változások esetén ne legyen szükség újabb ÁSZF-módosításra.Csúcsidő díj bevezetését egyelőre nem tervezi a Wolt, a június 1-től életbe lépő szervízdíj mértéke pedig mindössze 49 Ft.
A cég bízik benne, hogy a 49 Ft-os szervízdíj nem lesz jelentős költségtétel a Wolt felhasználói számára, hiszen a felhasználóknak továbbra is rengeteg kedvezményes lehetőség és akció áll a rendelkezésére (például ingyenes kiszállítási opciók, vagy kreditszerzési lehetőségek). A szervízdíj a legtöbb kiszállításra vonatkozik majd.
A szervízdíj a Wolt szolgáltatásainak további fejlesztését támogatja, segít majd például a kiváló ügyfélszolgálat és ügyfélkapcsolati munka költségeinek fedezésében. A Wolt továbbá tervezi a Wolt+ lojalitásprogram bevezetését is, amelynek a keretében felhasználóink ingyen rendelhetnek kedvenc éttermeikből vagy üzleteikből.