Munkahelyeket teremtett újításával a népszerű drogérialánc
Magyarországi ügyfélszolgálatát fejlesztette a Rossmann.
Az új rendszer gyors, technikailag megfelel a kor elvárásainak, ráadásul még munkahelyeket is teremtettek vele – közölte a cég.
A megújult online- és telefonos ügyfélszolgálatok hétköznapokon reggel hét és este kilenc között működnek, a Rossmann célja pedig az volt vele, hogy a legkülönbözőbb kérdésekre is legfeljebb 24 órán belül választ kapjanak az érdeklődők.
A hétvégén reggel nyolc és délután öt óra között elérhető forródrótot már élesítették, üzemeltetéséhez pedig rutinos kollégákat keresett a drogérialánc – írta meg a Napi.hu.
A közlemény szerint olyan, értékesítésben komoly tapasztalatokkal rendelkező kollégákat vetettek be home officeban és irodai munkában, akik azokban a vidéki üzletekben dolgoztak, melyek „korszerűtlenségük” miatt a bezárás sorsára a jutottak.
Flórián László ügyvezető megjegyezte, hogy a munkatársakat szaktudásuk és a vállalattal közös múltjuk miatt mindenképp szerették volna megtartani.