Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
366,88 Ft
Euró
400,91 Ft
Font
479,38 Ft
Bitcoin
64,084 $

Már ablakmosó folyadékot vittek volna a németek étolaj helyett, a boltnak kellett közbeavatkozni

Az orosz-ukrán háború újabb csapást mért az egyébként is szűkös európai étolajkészletre, amely miatt sokan kétségbeestek.

...svg content...Sorban állnak az emberek egy élelmiszer-áruház elõtt az észak-olaszországi Casalpusterlengo településen 2020. február 23-án. A koronavírus-járvány olaszországi terjedése miatt Giuseppe Conte miniszterelnök rendkívüli intézkedéseket jelentett be Észak-Olaszország Lombardia és Veneto régiójában. A karantén, amely szigorú mozgáskorlátozást jelent, az északnyugati Lombardiában, a Milánótól nem messzi Lodi város térségében található 11 önkormányzat lakosait érinti, valamint az északkeleti Veneto régió Vo' Euganeo területét, amely Padova körzetében van. Az intézkedés Venetóban 3500 személyt érint, Lombardiában közel 47 ezer lakost. A tüdõgyulladást okozó, Covid-19-nek elnevezett újfajta koronavírus fertõzöttjeinek száma 115 fölé emelkedett Olaszországban. MTI/EPA-ANSA/Paolo Salmoirago
Európa
Author image

Nagy Noel

Szerkesztő

A német szupermarketek is keményen megérzik a nyomást az ellátási láncon, így komoly készlethiány alakult ki egyes termékekből, különösen a napraforgó étolajból. Mint a német Merkur hírportál is megjegyzi, ebben a fogyasztók is felelősek.

A hírportál szerint ugyanis általánosságban elmondható, hogy a németek a koronavírus-járvány első hullámához hasonlóan pánikvásárlásba kezdtek, amely szintén erősíti az alapvetően is meglévő készlethiányt. Soron kívül Visszatér az angol bajnokság, a Chelsea, az Arsenal és a City is pályára lép

A Magyarországon is több száz üzletet üzemeltető PennyMarket szintén nagyon küzd a németek étolajigényének ellátásával, a polcok sok helyen üresek, a német fogyasztók pedig kétségbeesetten próbálnak valamilyen étolajhoz jutni.

Emiatt pedig könnyen előfordulhat, hogy a nem kellően körültekintő fogyasztó összekever két terméket, ezt pedig a Penny is észrevette: egy közkedvelt ablakmosó folyadékra ki is kellett írniuk figyelmeztetést.

A napraforgó étolaj állagához és színéhez nagyon hasonló, 5 literes kiszerelésben árult „Sommer Scheibenklar” ablakmosó folyadék üvegére ugyanis nagy betűkkel kiírta az üzlet, hogy „Ez nem olaj!”, az esetleges összekeverés elkerülése végett.

Az egyik Penny-vásárló pedig a közösségi médiában osztotta meg, hogy ez a felhívás őt is megmentette attól, hogy összekeverje a terméket. „Elismerem, majdnem én is kosárba tettem” – fogalmazott, és nem tudni, hányan lehettek pechesek ilyen tekintetben.