Még több stúdiót akar megvásárolni a Microsoft az Xbox számára
Az amerikai szoftveróriás úgy tervezi, hogy a jövőben a gaming irányába sokkal több pénzt fektet, mint azelőtt.
Az amerikai szoftveróriás úgy tervezi, hogy a jövőben a gaming irányába sokkal több pénzt fektet, mint azelőtt.
A redmondiak kétségkívül agresszív taktikát folytatnak a Sony-val szemben, elég csak az Obsidian Entertainment, a Playground Games vagy a Double Fine stúdió felvásárlására gondolnunk.
A lenyűgöző first-party játékfejlesztők megvételével megalapozhatták a Series X sikerességét, habár exkluzív címek terén még van hová fejlődniük vetélytársukhoz képest. Az Xbox One 2013-as indulásához viszonyítva a Microsoft a lehető legjobb stúdiókkal a háta mögött kezdheti meg a következő generációt, később pedig tovább bővíthetik az impozáns cégek listáját.
Az Xbox főnöke, Phil Spencer nemrég arról beszélt, a játékfejlesztői vállalatok megszerzése nem is annyira egyszerű feladat. A vezető szerint az anyacégbe, azaz a Microsoftba történő integráció a legfontosabb lépés ahhoz, hogy gördülékeny legyen a működés, ehhez sokszor hosszú hónapok, sokszor évek kellenek.
Spencer nyilatkozata nyomán érthető, miért hagyta abba az Xbox a 2015 óta tartó „shoppingolását”:
A szakember hozzátette, céljuk a Game Pass előfizetés kiterjesztése és az új konzollal kapcsolatos munkálatok lesznek: