Több mint 50 járatot törölt a British Airways, az utasok két napra Heathrow-ban rekedtek
A légitársaság informatikai rendszerében felmerült hiba miatt tömeges fennakadások keletkeztek a Londoni repülőtéren.
Csütörtök reggel több százan álltak sorba a 2-es terminál előtt, valamint az 5-ös terminál ügyfélszolgálati pultjánál is hatalmas tömeg várakozott, miután a BA rendszerének tegnapi összeomlását követően több mint 5 ezer utas rekedt Heathrow-ban.
Tegnap több tucat járatot töröltek, majd a mai nap folyamán legalább 50-et, amelyek Londonba érkeztek vagy Londonból indultak volna, emellett az elektronikus kapuknak csak az egyharmada volt nyitva, továbbá az útlevélellenőrzésnél kialakult hosszú sor csak még tovább tetézte az emberek gondjait.
A bajba jutott utasoknak étkezési utalványokat biztosítottak, azonban a szállás kapcsán nem tudtak segítséget nyújtani, majd a légitársaság közölte, hogy helyi idő szerint 17:30-kor sikeresen megoldották a felmerülő problémákat.
A Daily Mail értesülései szerint a járatritkítások várhatóan a mai nap során is folytatódnak, pénteken pedig „minimális” járattörlésekre lehet számítani, a British Airways pedig elnézést kért és mélységes sajnálatát fejezte ki az incidens miatt.