Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

AKTUÁLIS

AKTUÁLIS

Hatalmas mennyiségben váltották be az eMAG kuponjait

Hatalmas mennyiségben váltották be az eMAG kuponjait

Hatalmas mennyiségben váltották be az eMAG kuponjait
Fotó: Twenty20

Kiderült, hogy az eMAG kuponos akciója túlteljesítette a GVH felé vállaltakat, méghozzá nem is kevéssel.

A 3 ezer forintos kuponokat a tervezett 1 milliárd forint helyett 1,1 milliárd forint értékben váltották be az ügyfelek az eMAG-nál a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közreműködésével megvalósult akció keretében – közölte az online kereskedő pénteken az MTI-vel.

A cikk a videó után folytatódik

 A sajtóközleményből kiderül, hogy az utalványokat a vállalat a GVH-val 2021 májusában kötött megállapodása keretében küldte ki azoknak az ügyfeleknek, akik az előző 12 hónapban bármilyen értékben a kereskedőtől vásároltak. A kuponokat 6 hónapig lehetett beváltani legalább bruttó 10 ezer forintos kosárérték elérése esetén; tavaly június eleje és december közepe között összesen 350 ezer ügyfél élt a lehetőséggel – ismertették.

Várkonyi Balázs, az eMAG-Extreme Digital ügyvezető igazgatója a közlemény szerint elmondta, hogy a kuponok 68 százalékát a társaságuk által forgalmazott termékek vásárlásakor vették igénybe ügyfeleik, a fennmaradó 32 százalékot viszont az eMAG Marketplace platformján árusító kereskedőknél váltották be a vásárlók.

„Az utalványok felhasználása közel kétmilliárd forintos forgalmat generált a termékeiket piacterünkön értékesítő társaságoknak, így számos hazai kis- és középvállalatnak” – kommentálta az eredményeket. A közleményben arra is kitértek, hogy a vállalat a GVH-nak tett vállalása keretében indította el a Marketplace platformján az Értékesíts hazait az eMAG-on! programját. Ennek keretében a vállalat hazai kis- és középvállalkozásokat támogat 3 hónap jutalékmentes, és további 3 hónap 50 százalék jutalékkedvezménnyel való értékesítéssel.

A programhoz mostanáig 125 hazai kisvállalkozás jelezte csatlakozási szándékát, 90 százalékuk kézműves termékek előállításával foglalkozik, 7 százalékuk pedig elektronikai termékeket értékesít – tájékoztattak. A vállalat egyéb kampányokkal is segíti a piacterén értékesítő partnereket: eMAG Academy néven például e-kereskedelmi online tananyagot bocsátott a partnerek rendelkezésére – hívták fel rá a figyelmet. Azok a kereskedők, amelyek képviselői a tananyagon alapuló tesztet sikeresen kitöltötték, 3 hónapig ugyancsak jutalékmentesen, és 50 százalékos jutalékkedvezménnyel értékesíthették termékeiket a Marketplace-en – fűzték hozzá.

(MTI)