A K&H Bank nevében támadnak adathalász csalók az interneten
A K&H Bank ügyfelei ellen is irányuló, folyamatban lévő adathalász támadási típusra hívta fel a figyelmet a pénzintézet.
Bizonyos esetben, amikor az internetes keresőbe beírjuk a K&H bankra, vagy K&H e-bankra vonatkozó keresőszót (pl. K&H bank, K&H, KH, KH ebank stb.), előfordulhat, hogy egy hirdetés jelenik meg az első helyen.
Ez a hirdetés gyakran nem a K&H Bank hivatalos weboldalára, hanem egy adathalász oldalra mutat – derült ki a pénzintézet sajtóközleményéből
A K&H Bank azt kéri, mielőtt a hirdetésre kattintanánk:
- olvassuk el kétszer a domain-t, amire vezet (hirdetés felső sorában látható);
- figyeljünk a domain végződésére: .hu és ne .com legyen;
- figyeljünk a helyesírási hibákra (pl. e-bank szóban betűhiba van: ehank);
- rákattintás után az oldalon ellenőrizzük, hogy a böngésző címsávjában a bank weboldalának címe pontosan szerepeljen – a K&H Csoport hivatalos weboldalainak elérése mindig pontosan így kezdődik: https://www.kh.hu/.
Amennyiben rendellenességet tapasztalnak, haladéktalanul vegyék fel a kapcsolatot a K&H Bankkal, és a K&H TeleCenteren keresztül jelezzék a problémákat a +36 1/20/30/70 335 3355-ös telefonszámon!