Hamarosan élő chaten keresztül kommunikálhatunk a Facebookkal
Jön az élő ügyfélszolgálat a Facebookra, így könnyebb lehet a kommunikáció a vállalattal az esetleges tiltások esetén, amelyet mindig az algoritmus végez.
Az élő chates ügyfélszolgálatot számos cég és vállalat alkalmazza, és hamarosan a Facebook mögött álló Meta is bevezeti. A Facebook a platformjával, illetve a fiókokkal kapcsolatos problémák sokkal gyorsabb ügyintézését várja az újdonságtól, amit már el is kezdtek tesztelni – írta az Infostart hírportál.
A Meta közleményéből megtudhattuk, egyre több júzer érdeklődik akkor, amikor a fiókját zárolják, gyakran ugyanis nem értik, miért került törlésre a profiljuk. A jelenség számos okból történhet, és nem csak azért, mert a profil tulajdonosa esetleg hibázott.
A problémát azonban rengeteg időbe telhet kivizsgálni, így pedig a tájékoztatás is csúszhat. Többek között ebben jelenthet majd fordulatot az élő chat, ahol a jelenség okáról is beszámol majd a vállalat, és segít, hogy a hiba megszűnjön.
A funkciót egyébként a Facebook alkalmazásából tudják majd igénybe venni a felhasználók, egy külön ablakban. Ez akkor fog előjönni, ha a fiók nem elérhető. Az újonnan nyíló felületen a profil tulajdonosa rögtön kapcsolatba léphet a Facebook illetékesével, és kérdéseket tehet fel neki arról, miért nem tud belépni.
Egyelőre csak a csak a fiókok zárolásával kapcsolatos ügyintézéshez lehet használni az újítást; a tesztjelleggel, kizárólag angol nyelven működő funkció globális bevezetése kapcsán még nem adott ki tájékoztatást a cég.