A Zara anyavállalata fél év alatt közel 12 milliárd eurós bevételt produkált
Történelmi csúcsforgalmat és profitot könyvelhettek el az első félévben.
Az Inditex csoport, amelynek márkái között a Zara is szerepel, 11,94 milliárd eurós bevételt ért el az első félévben, ami 49 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest, helyi valutában pedig 53 százalékos növekedést. A nettó nyereség 1,27 milliárd euró volt, szemben a 2020-as első félévi 195 millió eurós veszteséggel.
Az online értékesítés eközben továbbra is jelentős növekedést mutatott: 36 százalékkal nőtt a 2020-as első félévhez képest, és 137 százalékkal a járvány előtti időszakhoz képest.
Az e-kereskedelem idén várhatóan a teljes értékesítés több mint 25 százalékát teszi majd ki. A május és július közötti második negyedévben a csoport árbevétele és nyeresége minden korábbinál magasabb értéket ért el – számolt be az Ansa.