Július második felétől jelentős leállásra kell számítani a Vodafone-nál
A Vodafone Magyarország július második felétől kezdődően egy informatikai átállás okán fokozatosan leállítja egyes háttérrendszereit, így a megadott időintervallumban nem lehet majd új szerződést kötni, mobilt vásárolni, illetve javíttatni sem.
Mobilos ügyfeleinek nyilvántartására használt ügyfélkezelő-rendszerét július végén lecseréli a Vodafone Magyarország, ezért július második felétől július 29-ig fokozatosan, több ügyintézési lehetőség és szolgáltatás is szünetel majd a vállalatnál.
A társaság tájékoztatása szerint az alapszolgáltatások mindvégig használhatók maradnak, a kimaradás ugyanis leginkább a számlázási rendszer által kezelt, illetve az ahhoz szorosan kapcsolódó ügyleteket érinti majd.
Az átállás első lépéseként a Vodafone július 14-től nem kézbesít feltöltőkártyás SIM-eket az online megrendelések alapján, július 19-én pedig leáll a teljes mobil webshopos vásárlás, tehát onnantól nem lehet új készüléket vásárolni a Vodafone-tól. Végül július 24-től 28-ig, öt napon keresztül szünetel majd a szolgáltató gyakorlatilag teljes mobilos ügyintézési folyamata.
Az átállás utolsó fázisában – július 29-ig – sem online, sem a Vodafone üzletekben nem lehet majd számlát rendezni, egyenleget feltölteni, készüléket és szolgáltatást vásárolni, illetve a meghibásodott készülékek garanciális ügyintézése is szünetelni fog ebben az időszakban.
Ezzel párhuzamosan nem funkcionál majd a mobilvásárlás szolgáltatás, tehát ideiglenesen nem lehet parkolási díjat és autópályadíjat fizetni sem sms-ben, sem applikáción keresztül, illetve nem lesz elérhető a My Vodafone alkalmazás mobil-előfizetésekkel kapcsolatos ügyintézési felülete sem. A szünet alatt a roamingszolgáltatás sem lesz aktiválható.