Többe fog kerülni a PS5 játékok fejlesztése
A Sony Interactive Entertainment elnöke, Jim Ryan úgy gondolja, a részletesebb grafikai kidolgozottság elérése érdekében több munkást kell alkalmazniuk a stúdióknak.
A Sony Interactive Entertainment elnöke, Jim Ryan úgy gondolja, a részletesebb grafikai kidolgozottság elérése érdekében több munkást kell alkalmazniuk a stúdióknak.
A PS5 és a Series X is idén év végén kerülhet a boltok polcaira, a Sony pedig június 4-én, csütörtökön este fog egy nagyszabású show-t tartani, amelyen végre lehull majd a lepel a next-gen konzolról és állítólag ízelítőket is kapunk a vadonatúj játékokról.
Mindez idáig azonban csendben voltak a japánok és csak az Unreal Engine 5 techdemóján láthattunk részleteket abból, mire lehet képes a konzol, ami valljuk be, lélegzetelállítóra sikerült.
A PlayStation vezérigazgatója, Jim Ryan a gamesindustry.biz portálnak adott interjúban azt fejtegette, milyen költségekkel járhat egy, a Lumen in the Land of Nanite-hoz hasonló játék kifejlesztése.
A Sony korábban már elhintette, hogy egy gyorsabb generáció-váltást szeretnének véghez vinni. Ryan ezzel kapcsolatban hozzátette,
Bár a szakember kifejezetten a PlayStation 5-ről beszélt, a véleményét az Xbox Series X-re is ki lehet vetíteni, mivel a first-party stúdióknak ugyanúgy nagyobb kapacitással kell dolgozniuk.
Egyelőre nem tudjuk, mennyibe kerülhetnek majd a következő generációs konzolok, de a szakértők az előző játékgépeknél tapasztalt árakat és a technológiát figyelembe véve 400-500 dollár közötti kezdőárt jósolnak a PS5-nek, illetve a Series X-nek.
Kapcsolódó hír: