Fontos bejelentés az RTL Magyarországtól: valami újjal és izgalmassal készülnek
Az RTL Magyarország hivatalos közleményben jelentette be, hogy egy új formátum jogait vásárolt meg, ami mögött izgalmas projekt áll.
Kuhnya (Konyha) az eredeti címe annak a sorozatformátumnak, amelynek jogait az RTL Magyarország vásárolta meg és adaptálhatja majd a hazai televíziós piacra – olvasható az RTL Magyarország hivatalos közleményében
A magyarországi mellett horvát, szlovén, szlovák, észt, lengyel, török, görög és portugál piacra is eladott, eredetileg orosz fejlesztésű formátum hazájában és egyéb orosz nyelvterületen rendkívüli népszerűségre tett szert. A formátum kiemelkedő sikerére utal, hogy az Oroszországban hat évadot megélt sorozathoz kapcsolódóan az évek során három egész estés mozifilm, egy dokumentumfilm, egy kétfelvonásos színdarab, egy animációs sorozat, illetve négy spin-off sorozat is készült.
A vígjátéksorozat középpontjában egy híres színész exkluzív étterme áll, főszereplője pedig egy fiatal és lelkes vidéki szakács, aki arról álmodik, hogy egy nap híres chef válik majd belőle. Addig is gyakran keveredik szórakoztató és olykor meghökkentő helyzetekbe a sorozat többi szereplőjével – legjobb barátjával, szerelmével, illetve főnökével, az étterem főszakácsával – együtt.
A Konyhafőnök: majdnem kiesett a legnagyobb favorit
Kolosi Péter az RTL Magyarország vezérigazgató-helyettese és programigazgatója reméli, hogy ezt a sorozatot is megkedvelik a nézők.
„Az elmúlt években azon dolgoztunk, hogy több évtized után ismét legyen magyar sorozatgyártás, így mára elmondható, hogy a magyar gyártású fikció visszakerült az azt megillető helyére a televíziózásban, elsősorban az RTL Magyarország képernyőin. A Kuhnya egy igazi vígjáték, az elmúlt évek egyik legnagyobb sikere, nem csak Oroszországban, és remélhetőleg rövidesen a magyar nézők egyik kedvencévé is válik” – mondta Kolosi Péter.