Opitz Barbi megmutatta, hogyan kell szexin reklámozni egy terméket
Barbi nagyon ráérzett, és kisminkelve, egy szexi szettben mutatta be az általa reklámozott termékeket.
A koronavírus idején a legtöbb zenész számára nem marad más, mint a különböző termékreklámok, amikből az adott cég is szépen profitálhat. Az Instagram kvázi egy állandóan változó reklámfelületté nőtte ki magát, amire a magyar hírességek is ráéreztek.
Voltak, akik emiatt platformot váltottak és sikeresen lovagoltak át az Instagramra, ahol hatalmas tömegeket lehet elérni. Magyarországon is nagy népszerűségnek örvend a platform, és szinte már mindenkinek van egy ilyen fiókja.
Opitz Barbi sem maradhatott ki a sorból, aki több mint 270 000 követővel büszkélkedhet, ami jelentősnek mondható. Mindössze 222 bejegyzésre volt szüksége ahhoz, hogy ezt elérje, és botránymentesen.
Gratulálunk ehhez a számhoz, ami rövidesen 300 000 is lehet, még bőven az év vége előtt. Időről időre különböző termékbemutatókat tart, és nyilván megadja ennek a módját. Legutóbb magasra tette a lécet, szépen kisminkelve és szexin felöltözve.
Voltak páran, akik hirtelen nem is tudtak másra figyelni, csak Barbi tekintetére vagy bájaira, ami nem meglepő. Pár óra alatt 8 000 fölé ment a likeok száma, és ez szintén önmagáért beszél, akárcsak a sztár ruhaválasztása.