Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

AKTUÁLIS

AKTUÁLIS

Opitz Barbi megmutatta, hogyan kell szexin reklámozni egy terméket

Opitz Barbi megmutatta, hogyan kell szexin reklámozni egy terméket

Opitz Barbi megmutatta, hogyan kell szexin reklámozni egy terméket

Barbi nagyon ráérzett, és kisminkelve, egy szexi szettben mutatta be az általa reklámozott termékeket.

A koronavírus idején a legtöbb zenész számára nem marad más, mint a különböző termékreklámok, amikből az adott cég is szépen profitálhat. Az Instagram kvázi egy állandóan változó reklámfelületté nőtte ki magát, amire a magyar hírességek is ráéreztek.

A cikk a videó után folytatódik

Voltak, akik emiatt platformot váltottak és sikeresen lovagoltak át az Instagramra, ahol hatalmas tömegeket lehet elérni. Magyarországon is nagy népszerűségnek örvend a platform, és szinte már mindenkinek van egy ilyen fiókja.

Opitz Barbi sem maradhatott ki a sorból, aki több mint 270 000 követővel büszkélkedhet, ami jelentősnek mondható. Mindössze 222 bejegyzésre volt szüksége ahhoz, hogy ezt elérje, és botránymentesen.

Daganattal küzd Király Linda

Gratulálunk ehhez a számhoz, ami rövidesen 300 000 is lehet, még bőven az év vége előtt. Időről időre különböző termékbemutatókat tart, és nyilván megadja ennek a módját. Legutóbb magasra tette a lécet, szépen kisminkelve és szexin felöltözve.

Voltak páran, akik hirtelen nem is tudtak másra figyelni, csak Barbi tekintetére vagy bájaira, ami nem meglepő. Pár óra alatt 8 000 fölé ment a likeok száma, és ez szintén önmagáért beszél, akárcsak a sztár ruhaválasztása.