Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
366,88 Ft
Euró
400,91 Ft
Font
479,38 Ft
Bitcoin
64,084 $

25 órás várakozás után jutottak haza Bulgáriából a Wizz Air utasai

A Wizz Air W6 2479-es járatának utasai több mint egy napot várakoztak Burgaszban, mielőtt hazatérhettek volna Budapestre.

...svg content...Fotó: Wizz Air
Európa

Kiss László

Szerkesztő

A légi közlekedésben tapasztalható problémák újabb példája került napvilágra, amikor egy Wizz Air járat utasai kényszerültek hosszú várakozásra Bulgáriában. Az eredetileg július 13-án este 22:50-kor Budapestről induló, majd oda visszatérő W6 2479-es járatot ugyanis váratlanul törölték.

Az utasok beszámolói szerint a törlésről szóló értesítés az utolsó pillanatban érkezett, ami jelentős kellemetlenséget okozott a közel 200 érintett számára. A légitársaság másnap estére, július 14. 21:15-re ütemezte át az indulást, azonban végül ezt az időpontot is tovább halasztották. Soron kívül Orbán Viktor mélységesen elítéli Magyar Péter szavait

A várakozó utasok helyzetét tovább súlyosbította a megfelelő tájékoztatás hiánya. Egy Ildikó nevű utas elmondása szerint vasárnap hajnalban két busz érkezett, hogy az utasokat különböző szálláshelyekre szállítsa, sokan azonban a hosszú várakozás és a bizonytalanság miatt saját költségen kerestek szállást.

„Már világosban, hajnal 5.30-ra értek a szállásra. Azt az üzenetet kapták, hogy a 21.15-ös géphez 13.00-kor jön a transzferbusz”, nyilatkozta Ildikó, hozzátéve, hogy a 24 órás várakozás alatt mindössze egy reggelit kaptak az utasok.

A Wizz Air pénteken kiadott közleményében hangsúlyozta, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek az utasok időben történő célba juttatása érdekében. A légitársaság állítása szerint járattörlés esetén időben tájékoztatják az utasokat, és segítséget nyújtanak a szállás és transzfer megszervezésében, az önállóan intézkedő utasok számára pedig a vállalat ígéretet tett az ésszerű mértékű költségek megtérítésére.