15 órás késés után végre felszállt a repülő, majd egy technikai hiba miatt visszatért a repülőtérre
Egészen pontosan 30 órán át váratták az egyre türelmetlenebb utasokat.
Mondhatni rémálomszerű élménnyel gazdagodtak azok az utasok, akik a TUI légitársasággal akartak utazni, történt ugyanis, hogy 15 hosszú órán át váratták az utasokat, majd amikor a repülő végre felszállt, egy technikai hiba ütötte fel a fejét, amiért a repülőnek vissza kellett térnie a manchesteri repülőtérre.
A járat eredetileg június 24-én reggel 6 óra 10 perckor indult volna el a törökországi Dalamanba, ám mire a járat elindult, már este 9 óra volt. A dráma azonban itt nem ért véget: alig egy órával a felszállás után technikai problémákra hivatkozva visszafordult a gép, és visszatért a manchesteri repülőtérre.
Néhány utas arról számolt be, hogy füstszagot éreztek a gépen, a repülőt pedig tűzoltók fogadták a repülőtéren a leszállás után, ám az utasok szenvedése még mindig nem ért véget, hiszen közel egy órát vártak arra, hogy leszállhassanak a manchesteri repülőtérre visszatérő gépről.
Amikor végre mindenki leszállt a gépről, közölték az utasokkal, hogy a kellemetlenségek miatt éjszakára elszállásolják őket Manchester szállodáiban, mondván, buszok fogják őket felvenni a repülőtér előtt – a buszok azonban nem jöttek. Mivel még ezt sem sikerült megoldaniuk, az utasok kénytelenek voltak taxit hívni, saját költségen.
A járat új indulását végül június 25-én regel 9 órára írták ki, ám a további késések miatt a járat végül csak délután szállt fel, ezzel pedig összesen közel 30 órás késést könyvelhetett el a légitársaság. Az utasok többsége abszolút érthető módon rendkívül frusztrált volt a történtek miatt, s úgy fogalmaztak, mindenki „zombinként” szállt fel a gépre, amikor kiderült, hogy végre tényleg elindul desztinációja felé.
Habár a légitársaság felajánlotta a szállást és az étkezést is a pórul járt utasoknak, ez csak félig sikerült a valóságban, az utasok pedig arra panaszkodtak, hogy elfogadhatatlannak tartják a kommunikáció hiányát ilyen esetekben. Az Independent a TUI szóvivőjét idézve azt írja, a légitársaság elnézést kért az érintettektől a történtek miatt, a 30 órás késést pedig a technikai problémával indokolták.