A PlayStation-vezér ezeket a játékokat végtelenül unalmasnak tartja
Noha két cím még mindig tartja magát, a többi próbálkozás idővel kudarcba fulladt.
Shuhei Josida, a PlayStation vezérigazgatója úgy véli, hogy ha online játékokról van szó, a kudarcok messze meghaladják a sikereket: noha a Fortnite és az Apex Legends már évek óta rendkívül népszerű a játékosok körében, és igen nyereségesek is, a PlayStation-vezér szerint ezek inkább a kivételt képezik.
Josida jól látja a helyzetet, ugyanis csak ebben az évben a Square Enix felmondta a szolgálatot az Avengers és a Babylon’s Fall esetében is; a Rumbleverse mindössze hat hónap után bezárta kapuit; sőt, még az Apex Legends Mobile is hirtelen megszűnt (hivatalosan csak május 1-jén), annak ellenére, hogy kifejezetten népszerű volt.
A nemrég a Guardiannek adott interjújában Josida rámutatott, a játékipart a tehetség határozza meg, nem pedig az üzleti modellek:
Josida természetesen tisztában van a Sony terveivel, és azzal is, hogy a vállalat által ismertetett menetrend szerint ez évente legalább három-négy játékot jelent.