Dollár
432,50 Ft
Euró
420,54 Ft
Font
470,25 Ft
Bitcoin
19,424 $

Újabb vállalatok bekebelezésével erősít a Spotify

Twenty20
not image

Kulcsár Péter

2022. február 18. - 21:41

Gyakorlatilag megállás nélkül vásárolja fel a cégeket a svéd audiostreamelési platform.

Az elmúlt hónapokban több százmillió dollárt költött a Spotify a podcast-szegmens kiépítésére, a cég pénteken bejelentette, hogy felvásárolt további két vállalatot, a Podsightst és a Chartebletet, ezáltal tovább növelje piaci részesedését.

Soron kívül Kormányinfó: erre számíthatnak az önkormányzatok a hatalmas áremelkedéssel

A Napi.hu beszámolójábol megtudhattuk, a  Podsights segít a marketingeseknek felmérni a hirdetéseik hatékonyságát, ami a Spotify szerint eddig komoly kihívást jelentett, míg a Chartable a kampányok hatékonyságának felmérésében játszik kulcsfontosságú szerepet.

A stockholmi székhelyű streaming szolgáltató podcasteken kívül hangoskönyvekre is összpontosítani kíván. Novemberben bekebelezték a Findaway nevű ohiói céget, azzal a céllal, hogy újítsanak a fogyasztók élményén.

mióta 2019-ben a Spotify bejelentette, hogy a zenei kínálat mellett a podcastekre kíván nagy hangsúlyt fektetni, felvásárolt számos podcast-hálózatot, mint például a Gimlet Media és az Anchor vállalatokat, valamint exkluzív megállapodásokat kötött olyan népszerű személyiségekkel, mint Joe Rogan és Alex Cooper. Rogan adásai például annyira népszerűek, hogy adásonként 200 millió hallgató követi.

ads

Van egy sztorid?

Szemtanúja voltál valaminek, vagy épp van egy olyan történeted, melyet szívesen megosztanál másokkal?

Küldd el nekünk, és amennyiben érdekesnek találjuk, úgy közzétesszük azt oldalunkon.