Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
364,68 Ft
Euró
394,13 Ft
Font
460,84 Ft
Bitcoin
71,353 $

A Twitter Muskot és a gyenge hirdetési piacot okolja bevételeinek csökkenéséért

A Twitter ismertette negyedéves pénzügyi eredményeit, ám nincsenek elragadtatva a számoktól, ezért pedig Muskot és a gyenge hirdetési piacot okolják.

Fotó: Twenty20
Smart

Borbély Fanni

Szerkesztő

A Twitter közzétette második negyedéves pénzügyi jelentését, ám rögvest azzal kezdték az értékelést, hogy az Elon Musk által ajánlott 44 milliárd dolláros, végül meghiúsult felvásárlás, illetve a gyenge hirdetési piac a felelős a platform bevételeinek csökkenéséért.

Mint ismert, miután Elon Musk a kamuprofilok jelentős számára hivatkozva visszavonta 44 milliárd dolláros felvásárlási ajánlatát, a Twitter beperelte a techmilliárdost, a friss jelentésben pedig közölték, hogy a hirdetésekből származó bevételeik mindössze 2 százalékkal, összesen 1,08 milliárd dollárra emelkedtek. Soron kívül Szoboszlai Dominik az Arénában tart közönségtalálkozót az Európa-bajnokság előtt

A Twitter jelentése szerint a második negyedévben összesen 1,18 milliárd dolláros bevételt könyveltek el, szemben az előző év azonos időszakában jegyzett 1,19 milliárd dollárral. A CNA értesülései szerint elemzők és szakértők arra számítottak, hogy a Twitter második negyedéves bevételei elérik az 1,32 milliárd dollárt.

A jelentés nem sokkal azután érkezett, hogy a Twitter részvényei 3 százalékkal estek vissza, a Snapchat anyavállalata, a Snap pedig nagyon gyenge eredményeket közölt, ráadásul előrejelzéseket sem kívánt adni a következő időszakra vonatkozóan a „hihetetlen kihívásokkal teli” körülményekre hivatkozva, mivel a hirdetők jelentősen visszavágták kiadásaikat, így a Snapchat is jelentősen kisebb bevételhez jut.

ENSZ: katasztrofális a helyzet Haitin

Jelentősen növekedett a bandák által elkövetett erőszakos cselekmények halálos áldozatainak száma.