Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Nem sokáig örülhettek a vásárlók a Traubisoda megjelenésének

Nem sokáig örülhettek a vásárlók a Traubisoda megjelenésének

Nem sokáig örülhettek a vásárlók a Traubisoda megjelenésének
Fotó: Facebook/Márka üdítő

A Márka Üdítőgyártó Kft. által újraindított Traubi gyártásának első hónapjában az éves tervezett mennyiség közel felét értékesítették.

A hazai üdítőpiac új szereplővel bővült márciusban, amikor a Márka Üdítőgyártó Kft. – miután megszerezte a legendás szőlőízű üdítő gyártási és forgalmazási jogát – három különböző változatban újra piacra dobta a Traubit.

A nosztalgia és a modern fogyasztói elvárások sikeres ötvözése váratlanul nagy keresletet generált az ikonikus üdítőital iránt, amelynek 1,75 literes PET palackos kiszerelése klasszikus szőlő, cukormentes és kékszőlő ízesítésben került a boltok polcaira.

A kereslet mértékét jól szemlélteti Pécskövi Tibor, a Márka Üdítőgyártó Kft. tulajdonos-ügyvezetőjének nyilatkozata, aki elmondta: „Az éves tervezett volumen közel felét eladtuk április végére. Ettől függetlenül, mind a beszerzésünk, mind a gyártásunk képes tartani az iramot a vártnál magasabb rendelésekkel és ki tudjuk elégíteni a fogyasztói igényeket.”

Az üdítő elérhetősége jelenleg változó képet mutat az üzletekben, ami elsősorban a kereskedelmi láncok eltérő terméklistázási gyakorlatából adódik. Egyes hálózatok, felismerve a termék népszerűségét, már állandó kínálatukba emelték a Traubit, míg mások egyelőre csak időszakos akciók keretében forgalmazzák.

A termék már megtalálható a Reál, a Coop, a Metro, az Auchan és a Tesco kínálatában, ugyanakkor hamarosan további üzletláncok csatlakozása is várható, írja az Origo.