Az infláció azonban idén is okozhat kellemetlen meglepetéseket.
Az energiaárak csökkentek, ám a költségek tovább emelkedtek az ágazatban, például a béremelések miatt. Az árváltozás vendéglőnként eltérő lehet.
Franciaországban a PepsiCo számos termékét levették a boltok polcairól és hamarosan Belgium, Spanyolország és Olaszország is követheti a példájukat.
Négy százalék körüli lehet az idei gazdasági növekedés, ami az inflációra is hatással lehet.
A szakember szerint a vásárlók a karácsonyi édességet megvásárolják akkor is, ha drágább, legfeljebb kicsit kevesebbet, illetve kipróbálnak más márkákat is, a minőségre azért figyelve.
Az Egyesült Királyságban és Magyarországon is jócskán lecsökkent a Celebrations dobozos csokoládékban található csokik száma, ám a szigetországban korántsem érte olyan mértékű drágulás a terméket, mint amekkora itthon volt megfigyelhető.
A statisztikákból kiderült, hogy sokan nem kapták meg a bérkiegészítést, így romlott az életszínvonaluk
Egyre lejjebb és lejjebb szorítja az inflációt a magyar kormány.
Cukorkával töltött, kétrétegű, kétízű, cukormentes: valóban széles a kínálat a csokimikulások piacán.
Az amerikaiak közül sokan még mindig arról számolnak be, hogy a lakbér és az élelmiszerárak megterhelik őket.
A gyerekek inflációs kosarában szereplő termékek idén októberben összesen több mint 39 ezer forintba kerültek, ami éves szinten majdnem 11%-os drágulásnak felel meg. Ám ez jelentős lassulást jelent a korábbi 21%-os drágulással szemben.