Egész konkrétan a Riviant és a Lucidot szólta le a milliárdos dél-afrikai-amerikai üzletember.
A brüsszeli testület vizsgálatai nem terjednek ki sem kínai akkumulátorok behozatalára, sem az EU-ban megvalósuló kínai beruházásokra.
Az autóról levált lítium akkumulátor okozott tüzet, mely aztán átterjedt négy másikra is.
Ezentúl fizetős lesz, most pedig az is kiderült, mennyit kell érte fizetni.
Noha a Lidl még nem tett közzé hivatalos töltési díjakat, sajtóértesülések szerint már tudni lehet az árakat.
Szeptember 4-től megszűnik a Lidl e-Charge applikáció, helyette a villanyautósok három különböző módon vehetik majd igénybe a szolgáltatást az áruházak nyitvatartási idejében.
Szélsőséges esetben még az is előfordulhat, hogy a fogyasztó pénzt kap az áramszolgáltatótól az autó feltöltéséért.
Továbbra is rekordsebességgel nő a kínai villanyautó-piac, nem minden márka fogja túlélni.
Ezért jóval olcsóbb a biztosítási díj a villanyautókra.
Nem tűnt el a csalásnak ezen népszerű formája.
Ne várjuk, hogy egyből fillérekért lehet megvásárolni a villanyautókat, de a korábbi áraknál kedvezőbbek jöhetnek.