Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
369,70 Ft
Euró
393,63 Ft
Font
459,87 Ft
Bitcoin
63,711 $

Elképesztően nagyot megy a Sztárban Sztár leszek! új évada

Újabb nagy sikernek örvendhet a TV2 Csoport, miután rengetegen követik figyelemmel a Sztárban Sztár leszek! című tehetségkutató műsort, benne Majkával, Tóth Gabival, Köllő Babettel és Pápai Jocival.

Fotó: Instagram/Sztárban Sztár
TV

Takács Petra

Szerkesztő

A TV2 szeptemberben startoló tehetségkutató showműsora kiemelkedően teljesít, a 3. évaddal visszatérő Sztárban sztár leszek! szeptember 25-i adása ugyanis az idei év eddigi legnézettebb műsora a teljes lakosság körében. Mindemellett, a szeptemberben adásba került 4 előválogató mindegyike toronymagasan nyerte saját idősávját mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+). A sikeres őszi műsorkínálatnak is köszönhetően, szeptemberben már nem csupán teljes napon, hanem főműsoridőben is a TV2 Csoport csatornáit választotta a legtöbb néző mindhárom kiemelt korcsoportban – írja a TV2 Csoport.

Itt van az ősz, itt van újra a TV2-n is. Szeptember 4-én új évaddal jelentkezett az őszi szezon egyik sikerműsora, a Sztárban sztár leszek! vasárnap esténként. A műsor egy-egy szeptemberi adását több, mint félmillió 18-59 éves, illetve egymilliónál is több 4 éves vagy annál idősebb néző követte figyelemmel, a szeptember 25-én adásba került utolsó előválogató pedig az idei év legnézettebb műsora lett a teljes lakosság körében. Soron kívül Ez történik, ha gyakran fogyasztunk tojást

A válogatók mindegyike idősávja legnézettebb műsora volt mindhárom kiemelt korcsoportban, és átlagosan a 18-59 évesek körében 25,6%-os, a 18-49 évesek körében 26,7%-os, a teljes lakosság körében pedig 25,9%-os nézői részesedést ért el (RTL Klub azonos sorrendben: 8,6%; 8,7%; 7,7%).

A Séfe Séfe hétköznap szórakoztatja a közönséget

Hétköznap esténként visszaköltöztek a tévéképernyőkre a séfek is, hiszen szeptember 5-én elindult a Séfek séfe 4. évada. A gasztro-tehetségkutató egy-egy szeptemberi adását több, mint 263 ezren kísérték figyelemmel a 18-59 évesek körében, amihez 14,1% közönségarány párosult.

A főzőműsor különösen népszerű a fiatalabb tévénézők körében, hiszen a 18-49 évesek körében elért 14,9%-os nézői részesedéssel a Séfek séfe átlagosan idősávja legnézettebb műsora lett a korcsoport körében.

Továbbra is sokan tájékozódnak az aktuális gazdasági, politikai és közéleti eseményekről a TV2 infotainment műsoraiból. Szeptemberben az esti Tényeket átlagosan 654 ezren nézték, amihez 22,5%-os nézői részesedés párosult a teljes lakosság körében. A magas nézőszámnak köszönhetően az esti Tények átlagosan idősávja legnézettebb műsora lett mind a teljes lakosság, mind a 18-49 éves nézők tekintetében.

A Tények Plusz szeptemberben szintén nyerte idősávját a teljes lakosság körében, hiszen egy-egy adását átlagosan 527 ezer 4 éves vagy annál idősebb néző nézte, vagyis a korcsoport nézőinek 15,8%-a. A reggeli órákban adásban lévő Mokka és Mokkacino továbbra is sikeresek, hiszen szeptemberben ismét idősávjuk legnézettebb műsorai voltak mindhárom kiemelt korcsoportban.

A teljes napot tekintve a TV2 ismét a nézettségi toplista élén zárt

Teljes napon a TV2 szeptemberben ismét a nézettségi toplista élén végzett, és ezzel megőrizte piacvezető pozícióját mindhárom kiemelt korcsoportban. Szeptember 4-én elindult a Money or love, a SuperTV2 napi dating reality műsora, aminek első epizódja a TV2-n volt látható, majd a további részek szeptember 5-től a SuperTV2-n kerültek adásba. A SuperTV2-n eddig műsorba került 20 epizód átlagosan a 18-59 éves nézők 2,6%-át nyerte meg magának, és ezzel az eredménnyel több néző választotta esti szórakozásként, mint akár az RTL II (2,0%), a Cool (1,4%) vagy a Viasat3 (1,4%) azonos idősávját.

A főcsatorna sikereinek, és a kábelportfólió széles kínálatának köszönhetően, szeptemberben a TV2 Csoport már nem csak teljes napon, hanem főműsoridőben is piacvezető mindhárom kiemelt korcsoportban. Mindemellett, a havi átlagos nézői részesedések tekintetében a TV2 Csoport szeptemberben érte el az idei legmagasabb eredményét teljes napon, ráadásul az RTL Magyarországot az idei legnagyobb különbséggel tudta maga mögé utasítani (A18-59, A18-49, A4+).

A TV2 Csoport csatornáit szeptemberben átlagosan a 18-59 évesek 24,1%-a, a 18-49 évesek 24,3%-a, és a 4 éves vagy annál idősebb nézők 25,3%-a választotta teljes napon (RTL Magyarország azonos sorrendben: 19,2%; 18,6%; 17,3%). Főműsoridőben a közönségarány a TV2 Csoport esetében a 18-59 évesek körében 25,30%, a 18-49 évesek esetén 25,8%, míg a teljes lakosság tekintetében 26,3% (RTL Magyarország azonos sorrendben: 25,26%, 24,9%, 23,2%).

Live + As live adatok

Főműsoridő: 18:00-22:59

Forrás: Nielsen Közönségmérés/TV2 Kutatás

Elmaradt a csoda, Szoboszlaiék kiestek az Európa-ligából

Szoboszlai Dominik ott volt a Liverpool kezdőjében az Atalanta ellen az Európa-liga negyeddöntőjének visszavágóján.

Milák Kristóf mégsem Ausztráliában készült a nagy visszatérésre

Milák Kristóf edzője, Virth Balázs megerősítette, hogy a versenyző hazai környezetben készült a múlt heti országos bajnokságra.

Primark-boltnyitás: sok a csalás, most a cég is megszólalt az ügyben

A magyarországi boltnyitást hivatalosan még nem jelentették be, így a budapesti üzlet webshoppal sem rendelkezik, mégis rengetegen próbálnak online vásárolni, amely miatt sokan csalás áldozatául esnek. A fast fashion cég most megszólalt az ügyben.