A PSG új szponzort kap, melyben Messinek nagy szerepe volt

Fotó: Unsplash/Executium
not image

Borbély Fanni

2021. szeptember 10. - 20:01

Szponzori szerződést kötött a PSG a kriptovaluta szektor egyik vezető cégével, a Crypto.com-mal. A L’Équipe szerint a Messi érkezése által fellendített megállapodás 25 és 30 millió euró közötti bevételt hoz a konyhára.

Az RMC Sport szintén úgy értesült, hogy ez egy 25-30 millió eurós szerződés lenne. A Paris Saint-Germain többéves szponzori szerződést kötött a Crypto.com kriptovaluta platformmal, a partnerséget pedig csütörtökön egy sajtóközleményben tették hivatalossá. A L’Équipe szerint a PSG kihasználta Lionel Messi érkezését, hogy feldobja ezt a szerződést, amiről már az argentin szupersztár aláírása előtt megkezdődtek a tárgyalások.

“Nagy örömmel üdvözöljük a Crypto.com-ot a Paris Saint-Germain partnercsaládjában. Ugyanaz a szenvedélyünk az innováció iránt, és ugyanaz az ambíciónk, hogy a legmagasabb szintre jussunk”

– nyilatkozta Marc Armstrong, a klub partnerségekért felelős igazgatója.

“A Crypto.com lesz a párizsi klub kriptovaluta platformjának hivatalos partnere, és a partnerség a nem-pénzalapú tokenek kibocsátására is kiterjed” – közölte a pénzügyi vállalat, amely 10 millió felhasználóval rendelkezik világszerte, és az egyik vezető szerepet szánja magának ebben a növekvő szektorban. Azt is közölte, hogy a szponzori díj egy részét a cég saját kriptovalutájával fizetik majd ki.

A Crypto.com az utóbbi időben kifejezetten a sport világát célozta meg. A Kris Marszalek által 2016-ban alapított cég az elmúlt hetekben partnerséget kötött az UFC-vel, a Forma-1-gyel, a Serie A-val és egy észak-amerikai NHL-es jégkorong csapattal.

A Paris Saint-Germain már korábban is megvetette a lábát a kriptopénzek világában, a Socios.com weboldal által kibocsátott “szurkolói tokenekkel”. Nem sokkal Lionel Messi szerződtetése után a klub nyilvánosságra hozta, hogy a hatszoros Aranylabda-győztessel kötött szerződésbe kriptovaluta is belekerült.