Újra működik a PlayStation Network, a felhasználók egy része azonban nagyon kiakadt
A Sony PlayStation Network szolgáltatása közel egynapos leállás után újra teljes kapacitással működik, ám a vállalat kizárólag a Plus előfizetőknek ajánlott fel kompenzációt.
A PlayStation hivatalos állapotjelző oldala szerint minden szolgáltatás visszaállt a normál működésre, emellett a Sony közleményben is tudatta, hogy „Egy teljesítményt érintő hiba kijavítása után a Network szolgáltatások teljes mértékben helyreálltak. Elnézést kérünk a kellemetlenségért és köszönjük a közösség türelmét. Minden PlayStation Plus tag automatikusan öt extra szolgáltatási napot kap.”
A felhasználók reakciói azonban vegyes képet mutatnak, többségük ugyanis elégedetlen a kialakult helyzettel, elfogadhatatlannak tartják az ilyen eseteket, ráadásul a kárpótlás csak a PS Plus előfizetőkre vonatkozik.
Az elégedetlenség a közösségi médiában is megmutatkozik. Egy felhasználó így fogalmazott: „Inkább kihagyom az öt nap szolgáltatást, és előfizetek egy hónapra az XBOX-ra. Utálom az XBOX-ot, de nekik sosem voltak ilyen leállásaik. Szedd össze magad, Sony. Az XBOX el fogja venni a piacodat.”
A nem Plus előfizetők körében még nagyobb a felháborodás. Többen azt kifogásolják, hogy ők semmilyen kompenzációt nem kapnak, míg mások a kárpótlás részleteit nem értik. „Mit jelent az öt nap szolgáltatás? Havonta fizetek. Szóval amikor úgy döntök, hogy abbahagyom a fizetést, kapok öt extra napot?”