Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
372,46 Ft
Euró
395,42 Ft
Font
462,64 Ft
Bitcoin
62,518 $

30%-kal növeli ügyfélszolgálatosainak számát az MVM

„Optimalizálták a kapacitást”, 400 munkavállalóval bővül az ügyfélszolgálat.

Fotó: Illusztráció | Twenty20
Belföld

Takács Petra

Szerkesztő
TÉMÁK

Harminc százalékkal növeli a személyes és a telefonos ügyfélszolgálaton dolgozó munkavállalói létszámát az MVM – ismerteti az Energiaügyi Minisztérium (EM) az MTI-hez kedden eljuttatott közleményében.

A szaktárca közölte: a társaság folyamatosan fejleszti digitális ügyfélszolgálati rendszereit is a fogyasztók kényelme és hiteles tájékoztatása érdekében. Soron kívül Terrorelhárítási Központ: a TEK a magyar emberek biztonságát garantálja

A közlemény emlékeztet arra, hogy a kormány az átlagfogyasztásig fenntartott rezsicsökkentéssel védi a magyar családokat a szankciós energiaáraktól. Az egyetemes szolgáltatásban fogyasztók így továbbra is a legolcsóbban jutnak földgázhoz, és a második legalacsonyabb áron áramhoz Európában.

Az energiaárak emelésével a megkeresések is megszaporodtak

Az EM kifejti: az MVM az előző évek átlagos megkereséseihez optimalizálta ügyfélszolgálati csatornáinak kapacitását. A lakossági energiaszolgáltatásban bekövetkezett változások nyomán terhelésük az elmúlt hónapokban jelentősen megnőtt. A többletigények miatt, a kormányzati elvárásnak eleget téve döntöttek az átfogó bővítés mellett.

A cég jövő februárig három ütemben csaknem harmadával növeli ügyfélszolgálatos kollégái létszámát – tájékoztatnak a közleményben. Az új munkatársak az energiaszolgáltatás összetettsége és a rengeteg ügytípus miatt több hétig tartó oktatásban vesznek részt. A vállalat a várakozók kényelmét fokozó további intézkedéseket is bevezetett: már 14 állandó irodájában biztosít ingyenes wifi-szolgáltatást. Egyes helyszíneken több szék, meleg tea, hősugárzó áll az ügyfelek rendelkezésére.

Az MVM számos elektronikus fejlesztést hajtott végre, szélesebb körben biztosít online ügyintézési lehetőségeket, és gyorsította a folyamatokat. Az energiaszolgáltatás újdonságait bemutató weboldalon (https://www.mvmnext.hu/lakossagirezsi) árkalkulátorok, számlamagyarázók, kisfilmek és folyamatosan frissített kérdések-válaszok segítik naprakész információkhoz jutni az érdeklődőket.

Hasznos ismereteket tartalmaznak a számla mellett kiküldött tájékoztató levelek és számlamagyarázó anyagok is – teszik hozzá. Már egy hónapra előre lehet időpontot foglalni az ügyfélszolgálati irodákba. Az online felületen és a mobilalkalmazásban azonnal hozzáférhető az éves fogyasztás mértéke, vagy néhány kattintással módosítható a földgáz fogyasztási profil.

A fejlesztések folytatódnak, az MVM a jövőben is mindent megtesz annak érdekében, hogy maradéktalanul megfeleljen a felhasználói igényeknek, ügyfelei a lehető leggyorsabban elintézhessék a szolgáltatásokkal kapcsolatos teendőiket – hangsúlyozza közleményében az EM.

MTI