Nagyon pörög a a MÁV online jegyértékesítő alkalmazása, igazi sláger lett

Fotó: Facebook/MÁV
not image

Takács Petra

2022. január 29. - 10:34

Hatalmas siker a MÁV online jegyértékesítő alkalmazása, ami rövidesen újabb mérföldkövet ünnepelhet.

Népszerű a MÁV online jegyértékesítő alkalmazása: hamarosan eléri az egymilliót a vasúti és Volánbusz termékeket is tartalmazó MÁV applikáció és az Elvira regisztrált felhasználóinak száma – közölte a vasúttársaság az MTI-vel szombaton.

 Az érintésmentes vásárlás térnyerése jól kimutatható a MÁV-Volán-csoportnál, 2021-ben az utasok majdnem egyharmada váltott jegyet az online csatornákon. Azt írták, hogy nagy hangsúlyt fektetnek ezeknek a felületeknek a folyamatos korszerűsítésére.

A vasúttársaság menetrendi tájékoztatást biztosító applikációja, az Elvira 2018-ban bővült ki a jegyértékesítés lehetőségével. 2020 vége óta már nem szükséges külön regisztrálni az Elvirára és a MÁV-appra, egy regisztráció elég mindkét csatornához.

A MÁV applikációt – a vasúttársaság saját belső erőforrásaira alapozva – a MÁV Szolgáltató Központ fejleszti. 2019-ben már az online értékesítés egyharmada, 2021-ben pedig már kétharmada az applikáción keresztül történt, csaknem minden 5. belföldi utas itt váltott jegyet – írták.

Kedvezően alakulhat 2022-ben az autóvásárlással kapcsolatos lízingpiac

Közölték: az alkalmazás segítségével egyszerűen, sorban állás nélkül és 10 százalékos kedvezménnyel lehet e-vonatjegyet venni, továbbá elérhetők az Okosjegy-ajánlatok, a START Európa nemzetközi vonatjegyek széles választéka, a Budapest közigazgatási területén kívüli HÉV jegyek is. Itt is megválthatók egyes vidéki városok – a Volánbusz üzemeltetésében lévő – helyi busz közlekedésében felhasználható napijegyei, bérletei.

(MTI)