Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
365,35 Ft
Euró
394,20 Ft
Font
461,32 Ft
Bitcoin
70,793 $

Kitették a terelőket az M31-esen, egy órával később már le is zúzták azokat

Videón, ahogy az M31-esen egy rendkívüli vezetéstechnikai képességekkel megáldott Peugeot sofőrje lebont egy rakás terelőtáblát.

Fotó: Magyar Közút
Baleset

Bense Róbert

Szerkesztő
TÉMÁK

Valószínűleg ha tudná, hogy ezek kiépítése hosszú órákat és komoly tervezéseket igényel, elgondolkodna róla, hogy csak komolyan kéne venni azokat a táblákat, amik már jó előre figyelmeztetnek a terelésre. De az is lehet, hogy csak megvonná a vállát és a következő adandó alkalommal újra lezúzná azokat.

„A gyorsforgalmi utakon a munkaterületekhez kapcsolódó terelések kiépítése nem hasraütésre és csak úgy hipp-hopp megy. Forgalomtechnikai és üzemeltetési szempontokat épp úgy figyelembe kell venni a tervezésnél, mint ahogy azt is, hogy az ott dolgozók és a közlekedők is biztonságban legyenek ezeken a helyeken.” Soron kívül Kocsis Máté Magyar Péterről: „Nem ember és nem apa az ilyen”

„A tereléseket adott esetben akár több óra is lehet kiépíteni, attól függ hol és milyen terelést kell bevezetni, viszont sokszor pillanatok alatt zúzzák le őket figyelmetlen autósok. Nemrég az M0-s autóúton és az M31-es autópályán a betontábla elemek cseréjének idejére építettek ki a dunakeszi szakembereink tereléseket.”

„Az M31-esen a terelés kiépítése 1 órát élt meg, amikor a legbelső sávban egy autós nekiment a kihelyezett korlátozó elemek, ennek következtében rengeteg törmelék került az útra” – írta Instagramján a Magyar Közút.

„Rá egy napra az M0-n fele annyi ideig, csupán 30 percig tartott a terelés elkészítése után, hogy egy autós ott is taroljon. Egy figyelmetlen sofőr itt a sávos terelőtáblákból négy darabot nullázott le.”

Széles mosollyal lépett a tárgyalóterembe az antifa támadások elsőrendű vádlottja

Ilaria Salis a Fővárosi Törvényszéken állt bíróság elé, hatalmas volt az érdeklődés.