Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
368,09 Ft
Euró
393,54 Ft
Font
457,91 Ft
Bitcoin
66,070 $

Nagyot megy a K&H applikációja: 100 ezer jegy kelt el szeptember végéig

Elégedett lehet a K&H, mert a mutatók szerint rengetegen élnek a lehetőséggel, amikor tömegközlekedési jegyet szeretnének vásárolni.

Fotó: Facebook/BKK - Budapesti Közlekedési Központ
Belföld

Szabó Kata

Szerkesztő

Újabb fontos állomáson vannak túl a K&H-sok. A pénzintézet mobilapplikációjában idén eladott tömegközlekedési jegyek száma szeptember végéig 100 ezer fölé nőtt, ami 45 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, tehát egyre népszerűbb ez a K&H+ funkció az appon belül. Az alkalmazást már több mint 83 ezren használják, ami 23 százalékkal magasabb az egy évvel korábbi létszámnál.

A pénzintézet a jövőben újabb és újabb, mind banki, mind nem banki szolgáltatással bővíti az alkalmazásban elérhető választékot. Megy előre a digitális vonat a K&H-nál: a mobilbank K&H+ részében elérhető közlekedésijegy-vásárlás maga mögött tudja az újabb mérföldkövet. Soron kívül A Ferencváros edzője kemény elődöntőre számít a Nyíregyháza ellen

100 ezer és 220 ezer felett

A K&H+-ban idén eladott virtuális tömegközlekedési jegyek száma szeptember végére meghaladta a 100 ezret. A múlt év azonos időszakához képest ez jelentős, 45 százalékos növekedést jelent. A 2020 őszén indult K&H+-ban eddig összesen 220 ezer közlekedési jegy kelt el 273 millió Ft forint értékben.

“A jelentős éves szintű növekedés egyrészt köszönhető annak, hogy az idén bővült a jegypaletta. A Budapesti Közlekedési Központ által 30 és 90 perces időalapú jegyei a tavaszi megjelenés után nem sokkal már elérhetőek voltak a sima jegyek mellett a K&H+-ban” – közölte Árva András, a K&H lakossági szegmensért felelős marketingvezetője, aki azt is elmondta, hogy a látványos bővülés magyarázható azzal is, hogy jelentősen nőtt a K&H+-t használók tábora. „Idén szeptember végén 83 ezer regisztrált használója volt az appnak, szemben az egy évvel korábbi 68 ezerrel, azaz 23 százalékkal nőtt a számuk tizenkét hónap leforgása alatt.”

A K&H+ mellett a mobilbankon belül elérhet többi szolgáltatás népszerűsége is növekszik, egyre többen kötnek például kötelező felelősségbiztosítást az autójukra az alkalmazáson keresztül. “A jövőben maradunk ezen az úton” – mondta Árva András, utalva arra, hogy egyre szélesebb lesz a paletta, azaz bővülni fog az elérhető banki és nem banki szolgáltatások választéka.

A cél egy digitális alapokra épülő, mobilról elérhető teljes pénzügyi ökoszisztéma kialakítása: ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy hosszabb távon minél több banki és nem banki szolgáltatás legyen elérhető az applikáción keresztül.

Íme öt hasznos tipp a memória fejlesztésére

A feledékenység kortól függetlenül nehezítheti a mindennapokat, de idősebb korban különösen fontos odafigyelni a memória fejlesztésére.