Dollár
393,50 Ft
Euró
411,83 Ft
Font
477,36 Ft
Bitcoin
17,001 $

Nagyot megy a K&H applikációja: 100 ezer jegy kelt el szeptember végéig

Fotó: Facebook/BKK - Budapesti Közlekedési Központ

Szabó Kata

2022. október 29. - 18:48

Elégedett lehet a K&H, mert a mutatók szerint rengetegen élnek a lehetőséggel, amikor tömegközlekedési jegyet szeretnének vásárolni.

Újabb fontos állomáson vannak túl a K&H-sok. A pénzintézet mobilapplikációjában idén eladott tömegközlekedési jegyek száma szeptember végéig 100 ezer fölé nőtt, ami 45 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, tehát egyre népszerűbb ez a K&H+ funkció az appon belül. Az alkalmazást már több mint 83 ezren használják, ami 23 százalékkal magasabb az egy évvel korábbi létszámnál.

Soron kívül Rendkívüli Kormányinfó: megszűnik a benzinárstop

A pénzintézet a jövőben újabb és újabb, mind banki, mind nem banki szolgáltatással bővíti az alkalmazásban elérhető választékot. Megy előre a digitális vonat a K&H-nál: a mobilbank K&H+ részében elérhető közlekedésijegy-vásárlás maga mögött tudja az újabb mérföldkövet.

100 ezer és 220 ezer felett

A K&H+-ban idén eladott virtuális tömegközlekedési jegyek száma szeptember végére meghaladta a 100 ezret. A múlt év azonos időszakához képest ez jelentős, 45 százalékos növekedést jelent. A 2020 őszén indult K&H+-ban eddig összesen 220 ezer közlekedési jegy kelt el 273 millió Ft forint értékben.

“A jelentős éves szintű növekedés egyrészt köszönhető annak, hogy az idén bővült a jegypaletta. A Budapesti Közlekedési Központ által 30 és 90 perces időalapú jegyei a tavaszi megjelenés után nem sokkal már elérhetőek voltak a sima jegyek mellett a K&H+-ban” – közölte Árva András, a K&H lakossági szegmensért felelős marketingvezetője, aki azt is elmondta, hogy a látványos bővülés magyarázható azzal is, hogy jelentősen nőtt a K&H+-t használók tábora. „Idén szeptember végén 83 ezer regisztrált használója volt az appnak, szemben az egy évvel korábbi 68 ezerrel, azaz 23 százalékkal nőtt a számuk tizenkét hónap leforgása alatt.”

A K&H+ mellett a mobilbankon belül elérhet többi szolgáltatás népszerűsége is növekszik, egyre többen kötnek például kötelező felelősségbiztosítást az autójukra az alkalmazáson keresztül. “A jövőben maradunk ezen az úton” – mondta Árva András, utalva arra, hogy egyre szélesebb lesz a paletta, azaz bővülni fog az elérhető banki és nem banki szolgáltatások választéka.

A cél egy digitális alapokra épülő, mobilról elérhető teljes pénzügyi ökoszisztéma kialakítása: ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy hosszabb távon minél több banki és nem banki szolgáltatás legyen elérhető az applikáción keresztül.

ads

Van egy sztorid?

Szemtanúja voltál valaminek, vagy épp van egy olyan történeted, melyet szívesen megosztanál másokkal?

Küldd el nekünk, és amennyiben érdekesnek találjuk, úgy közzétesszük azt oldalunkon.