Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
365,89 Ft
Euró
392,65 Ft
Font
457,82 Ft
Bitcoin
64,803 $

Idén kevesebb csokimikulás fogyhat

Úgy tűnik, hogy az édességek területén is lesz visszaesés, ráadásul nem is kicsi, amiről az RTL Klub híradójában számoltak be.

Belföld

A T-800-as

Szerkesztő

Úgy tűnik, hogy az édességek területén is lesz visszaesés, ráadásul nem is kicsi, amiről az RTL Klub híradójában számoltak be.

Hamarosan itt vannak az ünnepek, de a koronavírus mindent felborított, és közben az emberek szokásai átalakultak. A kutatások szerint már nagyon megnézzük, hogy mire költjük a pénzünket, de nemcsak emiatt fogyhat kevesebb termék. Soron kívül RTL+: áremelésre készülhetünk az UEFA Bajnokok Ligája miatt

Vannak, akik egyszerűen nem tehetik meg azt, hogy drágább termékeket vásárolnak maguknak, így kénytelenek beérni az olcsóbb édességekkel, ami igaz a csokimikulásokra, valamint a szaloncukrokra is.

Noha ez az időszak jelenti a legnagyobb bevételt, akár 10%-os is lehet a visszaesés. Az RTL Klub megtudta, a Magyar Édességgyártók Szövetsége nem számít akkora forgalomra, mint tavaly. A karácsony az édességpiac csúcsszezonja, ugyanakkor ez csak részben van így.

A visszaeséshez hozzáadódik az is, hogy a vírus miatt az adventi vásárok megszűntek. Intődy Gábor, az Édességgyártók Szövetségének főtitkára elmondta, hogy a gyártók és a kereskedők óvatosan készülnek erre a szezonra.

Szlávik állítja, nem kell félni az oltásoktól, és sokkal kevesebb a kétkedő

Húsvétkor például nagy sokkot kapott az édességpiac, csokinyulak tömegei maradtak a boltok polcain. Ezt elkerülvén az idei ünnepi szezonban kevesebbet rendelnek a felvásárlók, a gyártók pedig csak annyit készítenek, amennyi biztosan nem marad rajtuk. A karácsonyi édességszezon forgalma közel 10 milliárd forint.