Erre számíthatunk a Borderlands-mozival kapcsolatban

Fotó: Borderlands
not image

Kornis Vivien

2021.április.8 - 01:37

Nem, tényleg nem egy egyszerű élőszereplős videojáték lesz a Borderlands-mozi.

Randy Pitchford, a Gearbox vezérigazgatója és a Borderlands írója tisztázta: a Borderlands moziverzuma valóban eltér a Borderlands videojáték-univerzumától. Pitchford nyilatkozatára azért volt szükség, mert néhány rajongó teljesen kétségbeesett, miután bemutatták a készülő film cselekményének szinopszisát.

A Lionsgate múlt héten fedte fel a szinopszist, és azt is elárulták, Atlas szerepében Edgar Ramirez csatlakozik a színészgárdához Cate Blanchett, Haley Bennett, Jack Black, Kevin Hart és Jamie Lee Curtis mellé. 

A cselekmény összefoglalójából kiderült, hogy némileg eltér majd a Borderlands történetvezetésétől, bár ez leginkább abban nyilvánul meg, hogy Atlas lesz az antagonista, aki korábban csak kevés szerephez jutott a sztoriban. Többen attól is kétségbeestek, hogy egyelőre nem volt szó az ún. Vaultokról és Handsome Jackről – foglalta össze az IGN

Pitchford a Twitteren próbálta nyugtatni a kedélyeket azzal, hogy kijelentette: a rajongók által felfedezett eltérések valóban különbségek a moziverzum és a videojáték-univerzum között. 

A Borderlands moziverzum nem egyezik meg teljes mértékben a Borderlands videojáték-univerzummal. Hűek maradunk a karakterekhez, a hanghordozáshoz és a stílushoz, de megengedjük az önálló történetvezetés feltörését. Mivel a médium nem ugyanaz, a tartalomra sem kellene ugyan azoknak a szabályoknak vonatkoznia

– írja Pitchford. 

A film rendezője, Eli Roth és írója, Craig Mazin (akit a Chernobylról és a készülő Last of Us-ról ismerhetünk) egy vadonatúj történetet próbál elmesélni a Borderlands univerzumának egy új verziójával, a játékból már jól ismert karakterekkel és témákkal. Néhány rajongó mégis csalódottságát fejezte ki, és valószínűleg ez az oka annak, hogy Pitchford megpróbálta tisztázni a helyzetet.