Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
370,02 Ft
Euró
394,20 Ft
Font
456,79 Ft
Bitcoin
66,614 $

Elon Musk szerint enyhült a háború a Twitter és az Apple között 

Elon Musk szerint az Apple „teljes mértékben újraindította” a Twitteren a hirdetést, ez pedig azt jelenti, hogy a vállalat egy lépést hátra lépett, enyhítve ezzel a két cég között kirobbant háborút. 

Fotó: Unsplash
Észak-Amerika

Fazekas Kiara Barbara

Szerkesztő

Elon Musk, a Twitter új tulajdonos azt állítja, hogy a kezdeti tiltakozás után, az Apple újra hirdetni kezdett a platformon, enyhítve ezzel a két techcég között kirobbant háborún – írja a Straits Times

A milliárdos több mint két órán keresztül beszélgetett 90 ezer emberrel a magángépéről, amikor azt is megjegyezte, hogy az Apple a legnagyobb hirdető a közösségi médiahálózaton, de nem részletezte az ügyet, és az Apple sem reagált.  Soron kívül Óriási bejelentés: 14 év után visszatér a Győzike Show

Musk a múlt héten tette szóvá, hogy az iPhone-ok és Mac számítógépek gyártója leállította a twitteres hirdetéseit, és azzal is fenyegetőzött, hogy elérhetetlenné teszi a felhasználói számára az Twittert az AppStore-ban. 

Ezután aztán Elon Musk találkozott Tim Cookkal, az Apple vezérigazgatójával, amelyet aztán úgy kommentált, hogy „jó beszélgetést” folytattak, és „megoldották a Twitter App Store-ból való esetleges eltávolításával kapcsolatos félreértést”. Musk szerint Cook „világossá tette, hogy az Apple soha nem gondolt erre”.

Nem az Apple az egyetlen vállalat, amelynek nem tetszenek Musk alapelvei 

A lap a Reuters információira hivatkozva hozzáteszi, hogy az Amazon is újraindíthatja a hirdetéseket, azonban ők sem reagáltak a megkeresésekre, hogy cáfolják vagy megerősítsék az értesüléseket. 

Amióta Musk felvásárolta a platformot, egy sor vállalat felfüggesztette a hirdetéseket a Twitteren, köztük a General Mills és a Pfizer, miután nem voltak biztosak benne, hogy az új rendszerben az ő szájuk íze szerint szűrik majd a tartalmakat. 

Szombaton Musk egy tweetben megköszönte a hirdetőknek, hogy visszatértek a Twitterre.

A Twitter jelenleg dolgozik az új rendszeren, amely megpróbálja kiszűrni az imposztorokat és a botokat, de Musk azt mondta, reméli, hogy a következő héten újraindíthatja a vállalat hitelesítési programját, hogy ne tudják trollok nagy márkáknak kiadni magukat. 

A Gazprom lehet a Ferencváros főszponzora, a külügyminisztérium is megszólalt az ügyben

A szakértő szerint főszponzorként évi több milliárd forintot hozhatna a Ferencvárosnak az orosz gázóriás.