Dollár
432,54 Ft
Euró
421,18 Ft
Font
475,34 Ft
Bitcoin
18,987 $

Elárulta az IKEA, milyen termékekért rohamozták meg őket

Fotó: MTVA/Bizományosi: Jászai Csaba
not image

Nagy Noel

2021. március 9. - 21:42

A legújabb kormányrendelet értelmében nem maradhatnak nyitva a bútorboltok a járványhelyzetre való tekintettel, melyet az egyszeri vásárlók egy utolsó nagy rohammal reagáltak le. Mint arról a hétvégén beszámoltunk, hosszú sorok alakultak ki egyes üzletekben, még az üzletlánc is jelezte, hogy egyszerre nem engedhetnek be mindenkit. Soron kívül AI: közel egymillió dollárba kerül egy algoritmus létrehozása […]

A legújabb kormányrendelet értelmében nem maradhatnak nyitva a bútorboltok a járványhelyzetre való tekintettel, melyet az egyszeri vásárlók egy utolsó nagy rohammal reagáltak le. Mint arról a hétvégén beszámoltunk, hosszú sorok alakultak ki egyes üzletekben, még az üzletlánc is jelezte, hogy egyszerre nem engedhetnek be mindenkit.

Soron kívül AI: közel egymillió dollárba kerül egy algoritmus létrehozása

A HVG beszámolója szerint egyébként a tavaly márciusi lezárásokhoz képest jóval kevesebben vásároltak a mostani hétvégén, még ha a képek nem is feltétlen erről árulkodtak. A hírportál utána akart járni, mi is volt a legkeresettebb termék, amire föl volt a nagy roham.

A hírportálnak nyilatkozó Münzner Tímea elmondása szerint a Besta tárolókhoz, illetve a Metod konyhabútorokhoz köthető lábak és kiegészítők példának okáért nagyon keresettek voltak. A legnépszerűbb termék viszont végül a Frakta táska, vagyis az ikonikus kék bevásárlószatyor volt, melyet az Utrusta konyhai sarokpánt, az Oftast étkészlet elemei, a Ryet led izzó és az Alkalisk elemek követtek.

Münzner is megerősítette, hogy nem voltak olyan sokan a tavaly tavaszhoz képest, a több áruháznál kialakult hosszú sorokat pedig elsősorban azzal lehet magyarázni, hogy egyrészt reggel többen próbáltak meg bejutni, másrészt pedig maga az IKEA döntött úgy, hogy korlátozzák a vásárlók számát.

Az áruházvezető-helyettes beszámolója szerint annak ellenére, hogy az idei év során kevesebb vásárló volt, a vásárlók fejenként nagyobb összegekben vásároltak, vagyis nagyobb volt az úgynevezett átlagos kosárérték.

„Úgy gondoljuk, hogy a vásárlók szerettek volna felkészülni arra, hogy most több időt töltenek otthonukban, esetleg előrébb hozták a tervezett bevásárlásaikat”

árulta el Münzner.

Hozzátette, nemcsak a nagy roham, hanem a járvány egésze alatt megfigyelhető volt, hogy átalakultak a vásárlói szokások, jóval megnőtt az igény az otthoni munkavégzéshez és otthoni oktatáshoz köthető termékek, a tárolási és ételtárolási megoldások iránt.   

ads

Van egy sztorid?

Szemtanúja voltál valaminek, vagy épp van egy olyan történeted, melyet szívesen megosztanál másokkal?

Küldd el nekünk, és amennyiben érdekesnek találjuk, úgy közzétesszük azt oldalunkon.