Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
369,53 Ft
Euró
393,77 Ft
Font
457,11 Ft
Bitcoin
63,914 $

Nem költenek kevesebbet divatra a magyarok, továbbra is népszerű az online vásárlás

Az inflációs környezet, az ellátási nehézségek és az ukrajnai háború ellenére sem tűnik úgy, hogy a régió divat webáruházainak forgalma jelentősen visszaesne az idei évben.

Fotó: Pixabay
Belföld

Koós Alexandra

Szerkesztő

Az adatok szerint a magyar fogyasztók 70 százaléka legalább ugyanannyit, vagy többet tervez ruhákra költeni 2022-ben, mint a tavalyi évben, emellett a nők 72 százaléka már a tavaszi hónapokban elkezdi a ruhatára felkészítését, mire jön a nyár.

Eszerint 14 százalék márciusban, 28 százalék áprilisban, 30 százalék pedig májusban kezdett az interneten ruházati cikkeket vásárolni az említett időszakra, míg júniusban már csak 6 százalék tervezi, hogy divatra költ, 10 százalék pedig a jelentősebb leárazásokra vár inkább. Soron kívül Kizuhant az ötödik emeletről egy kisgyermek Csepelen

A Glami.hu felméréséből kiderül, miszerint egyre nagyobb hangsúlyt kap a fenntarthatóság a vásárlók körében, ugyanis 50 százaléknak fontos, hogy környezetbarát terméket vásároljon, miközben 34 százalék azt vallja, ezen szempontoknak nincs különösebb jelentősége, amikor ruhákra költene.

A Napi.hu beszámolója szerint az inflációs környezet, az ellátási nehézségek és az ukrajnai háború ellenére sem valószínű, hogy a régió divat webáruházainak forgalma jelentősen visszaesne idén. Magyarországon az online értékesítés közel 23 százalékkal nőtt tavaly 2020-hoz képest, az e-kereskedelem teljes divatkereskedelemben való részesedése pedig 19,7 százalékra emelkedett.