Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
365,35 Ft
Euró
394,20 Ft
Font
461,32 Ft
Bitcoin
70,793 $

CGI-jal megalkotott reklámokat helyeztek el régi filmekbe és sorozatokba

A Mirriad névre hallgató startup egy új technológiával állt elő, melynek segítségével komputer által generált fotókat és videókat lehet berakni szinte bármilyen mozgóképbe.

Unsplash
Smart

Kulcsár Péter

Szerkesztő
TÉMÁK

A BBC értesülései szerint a technológiát először az egyik kínai streaming szolgáltatásnál próbálták ki, és tökéletesen működött, így elképzelhető, hogy a jövőben régi filmek esetében a reklámokat közvetlenül a főszereplő mellett tüntethetik fel úgy, mintha az a mozgókép alkotóeleme lett volna.

Anne Billson filmkritikus ellentmondásosnak tartja az ötletet, szerinte megsérthetik vele a szerzői jogokat, egyúttal megbecsteleníthetik azokat az alkotásokat, amelyeket a filmipar gyöngyszemeinek tartanak. Soron kívül Kocsis Máté Magyar Péterről: „Nem ember és nem apa az ilyen”

A CGI-jal történő márka- és reklámelhelyezés egyébként nem számít új keletű módszernek, a zeneiparban már régóta használják például különböző elektronikai termékek, poszterek, ruhák és egyéb cikkek értékesítése során.

A Mirriad vezérigazgatója, Stephan Beringer elmondta, az új CGI képes lényegében beleolvadni a környezetébe, ki tudja elemezni a fényképek mélységét, mozgását és még azokat az anyagokat is, amelyek az adott régióban előfordultak, így az emberi szem számára úgy fog tűnni, mintha a reklámok a film részét képeznék.

Széles mosollyal lépett a tárgyalóterembe az antifa támadások elsőrendű vádlottja

Ilaria Salis a Fővárosi Törvényszéken állt bíróság elé, hatalmas volt az érdeklődés.