Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
370,08 Ft
Euró
393,84 Ft
Font
460,12 Ft
Bitcoin
63,637 $

Már Barcelonában van a Spotify képviselete, hamarosan jöhet a szerződés

A svéd zenei szolgáltató vezetői már napok óta Barcelonában tárgyalnak a szponzori szerződésről. 

Fotó: EPA/L. RICO
Sport

Fazekas Kiara Barbara

Szerkesztő

A küszöbön áll a Sport szerint a Barcelona új szponzorának bejelentése, amely nem más lehet, mint a svéd zenei streaming szolgáltató, a Spotify, amelynek a nevetői napok óta Barcelonában vannak az üzlet véglegesítése céljából. 

A Barca és a Spotify már hónapokkal ezelőtt felvette a kapcsolatot egymással, a globális megállapodás akár a Camp Nou tulajdonjogára is kiterjedhet. A katalánoknak pont ez volt a célja, ugyanis így jobb befektetőket szerezhetnek az Espai Barca építéséhez.  Soron kívül Ez történik, ha gyakran fogyasztunk tojást

Az, hogy az első csapat mezére felkerült a Spotify, szezononként mintegy 60 millió eurót jelent a klubnak, még az is felmerült, hogy az edzőmezen is helyet kapnak a svédet.  Az üzletet a következő négy szezonra köthetik meg hosszabbítási opcióval. 

Daniel Ek, a Spotify vezérigazgatója személyesen intézte a Barcával folytatott tárgyalásokat, ugyanis annyira nagy futballrajongó, hogy egyszer meg akarta venni az Arsenalt. 

Egy másik cég is hajlandó lenne beszállni, a Polkadot nagyjából 30 milliót adna azért, hogy a mez ujjára kerülhessen, azonban a Barca nem bízik a kriptovaluta-üzletben, ezért ennek a megvalósulása még erősen kérdéses.