Dollár
388,95 Ft
Euró
409,84 Ft
Font
478,39 Ft
Bitcoin
16,994 $

Az idei Super Bowl egyvalamiben biztosan más lesz, és ez valakinek fájni fog

Takács Petra

2021. január 26. - 18:58

A koronavírus-járvány miatt számos ágazat került nehéz helyzetbe, és már a legnagyobbak sem engedhetik meg maguknak, hogy hatalmas pénzt adjanak ki hirdetésekre.

A Super Bowl híres arról, hogy az amerikaifutball-döntő ideje alatt értékesítik a legdrágábban a reklámidőt, ami idén 30 másodpercenként 5.5 millió dollárt, vagyis nagyjából 1.5 milliárd forintot jelent.

Soron kívül Rákay Philip: „néhányunkat, a Hír TV alapítóit folyamatosan lehallgatták”

Ezt az összeget pedig biztosan nem fogja kiadni sem a Coca-Cola, sem a Budweiser, de visszakozott a dologtól többek között az Audi és a Hyundai is.

Az idén világszinten 2200 embert elküldő Coca Cola közleményben jelezte, hogy idén nem lesznek ott a hirdetők között, ugyanis ezekben az időkben biztosra kell menniük, hogy a fontos dolgokba fektetnek pénzt és energiát, az aranyárban mért reklámidő pedig jellemzően nem tartozik ezek közé.

A Budweiser távolmaradása azért lesz nagyon különleges, mert 37 év után most fordul elő először, hogy a híres sörgyártó nem adja le erre az alkalomra készített reklámját a CBS csatornáján.