Az egyik fejlesztő szerint a PS5 változó órajele újabb kapukat nyithat meg a programozók előtt
A LionWing stúdió vezetőjét, Bradly Halestormot kérdezték meg nemrég arról, hogy mit gondol az érkező next-gen konzolok architektúrájáról.
A világban zajló koronavírus-járvány ellenére a Sony és a Microsoft úgy tűnik, tartani tudják az ígéretüket, miszerint idén végén piacra dobják a következő generációs játékgépeket, azonban túl sok információt még egyik cég sem mondott az érkező first-party game-ekről.
Mindezekkel a The Adventures of Ten and Till PC-s játék fejlesztői csapata, a LionWing is tisztában van. A GamingBolt magazin megkereste Bradly Halestormot, aki a stúdió alapítója és egyben a vezérigazgatói pozíciót is betölti.
Azt szerették volna megtudni, milyen érzései vannak az AMD nyolcmagos Zen 2 processzorairól, amelyek a Series X és a PS5 belsejében duruzsolnak majd. Ezen kívül kíváncsiak voltak, hogyan vélekedik a szakember a Sony érdekes megoldásáról, miszerint a központi vezérlőegység nem fix, hanem változó frekvencia mellett működik.
A rajongókkal és főleg a szakemberekkel való kommunikáció egy meghatározó faktor lehet, ami a Microsoft felé billentheti a mérleg nyelvét, ugyanis marketing szempontjából eddig jelesre vizsgáztak.
A Series X papíron sokkal erősebbnek tűnik a PS5-nél, de ez az adat vajon milyen hatással lehet a felhasználókra?
Egyelőre a third-party stúdiók cross-gen címei közül a Scarlet Nexus, a Dirt 5 vagy éppen az Assassin’s Creed Valhalla rabolta el a show-t, azonban biztosak lehetünk benne, hogy nem kell már sokat várnunk rá, hogy bejelentsék az exkluzív játékokat is.
Közben a PC-s gamerek is jó híreket kaptak: