Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Ötéves az Apple TV+, de a legnagyobb problémája a mai napig ugyanaz

Ötéves az Apple TV+, de a legnagyobb problémája a mai napig ugyanaz

Ötéves az Apple TV+, de a legnagyobb problémája a mai napig ugyanaz
Fotó: Unsplash/Li Lin

A streaming óriás Apple TV+ idén ünnepli ötödik születésnapját, miközben továbbra is küzd azzal, hogy kiváló sorozatai rendre észrevétlenek maradnak.

Az Apple streaming szolgáltatása a Ted Lasso és a Napoleon sikerével már bizonyította életképességét, ugyanakkor számos kiváló produkciója még mindig nem jut el a szélesebb közönséghez. Alex Berger, a La Maison című Apple-sorozat producere nemrég részletesen beszámolt erről a problémáról, ami rávilágít a platform marketingstratégiájának komoly hiányosságaira.

„Az Apple a világ legjobb marketingese, amikor iPhone-ról van szó, viszont a legrosszabb a televíziózás terén” – fogalmazott Berger a Varietynek adott interjújában. A producer elmondta, hogy bár a La Maison Franciaországban és Európa más országaiban jelentős sikereket ért el, az Apple gyakorlatilag minimális promóciós támogatást nyújtott a sorozatnak. A stáb tagjai rendkívül csalódottan vették tudomásul, hogy egy ilyen ígéretes európai produkció médiatámogatás hiányában nem tudta kiaknázni teljes potenciálját.

Remények és realitások

A neves producer eredetileg azért döntött az Apple-lel való együttműködés mellett, mert bízott abban, hogy közreműködésével változást hozhat a vállalat európai projektekhez való hozzáállásában. Abban reménykedett, hogy a La Maison sikere utat nyithat további európai produkciók számára is. 

A valóság azonban jelentősen eltért az eredeti elképzelésektől – a kezdeti lelkesedést ugyanis csalódottság és frusztráció váltotta fel, mivel számos minőségi műsor továbbra is észrevétlen marad az Apple TV+ kínálatában, pusztán azért, mert a nézők nem szereznek róluk tudomást.