Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
364,77 Ft
Euró
393,72 Ft
Font
460,42 Ft
Bitcoin
70,936 $

A járvány alatt egyre több magyar termék jelenhet meg a Penny bevásárlóközpontokban

A koronavírus-pandémia következtében az üzletlánc a hazai termékek arányát jelentős mértékben növelni fogja az elkövetkező hetekben és hónapokban.

Budapest, 2019. szeptember 24. A Penny Market egy, a németországi REWE-csoporthoz tartozó diszkontáruház-lánc, mely jelenleg mintegy 3000 üzletet működtet Európa-szerte. Magyarországon jelenleg 213 üzletük található. Az áruházlánc magyarországi első üzletét 1996. június 6-án, Szentesen nyitotta meg. MTVA/Bizományosi: Balaton József *************************** Kedves Felhasználó! Ez a fotó nem a Duna Médiaszolgáltató Zrt./MTI által készített és kiadott fényképfelvétel, így harmadik személy által támasztott bárminemű – különösen szerzői jogi, szomszédos jogi és személyiségi jogi – igényért a fotó szerzője/jogutódja közvetlenül maga áll helyt, az MTVA felelőssége e körben kizárt.
Belföld

Kulcsár Péter

Szerkesztő

A koronavírus-pandémia következtében az üzletlánc a hazai termékek arányát jelentős mértékben növelni fogja az elkövetkező hetekben és hónapokban.

A Nemzeti Agrárkamara egyik fontos célja, hogy a magyarországi üzletekben a magyar élelmiszergazdaság szereplőitől származó friss, illetve feldolgozott élelmiszerek legyenek elérhetőek – tudta meg a Napi.hu hírportál. Soron kívül Nem sok bolt lesz nyitva az ünnepek alatt, érdemes hamar letudni a bevásárlást

A járvány idején nyilvánvalóvá vált, hogy a hazai áruk előnyben részesítése kifizetődő lehet, ezért az új kezdeményezéssel ennek megerősítését célozta meg a Nemzeti Agrárkamara (NAK).

Mártonffy Béla, a NAK Országos Kertészeti és Beszállítóipari Osztályának elnöke közölte:

„A magyar termelők képesek magas színvonalon, folyamatosan jó minőségben zöldséget és gyümölcsöt termelni, igényes, friss áruval ellátni a piacot, megfelelve a magas követelményeknek. A kamara a potenciális partner termelők feltérképezésében és a kapcsolatok kiépítésében is segíti az üzletláncokat.”

Florian Jens Naegele, a Penny Market Kft. vezérigazgatója a tárgyalások után elmondta, a magyar beszállítókkal való együttműködés és a magyar termékek forgalmazása mindig is fontos volt a vállalat számára:

„A jelenlegi járványhelyzetből adódó kihívások arra ösztönöznek bennünket, hogy a Magyarországon működő vállalatok támogatása és a hazai munkahelyek megőrzése érdekében tovább bővítsük a magyar beszállítói hálózatunkat és a jó minőségű magyar termékek arányát a szortimentünkben.”